close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה המחיר של אולטרסאונד פרטי

מערכת שורשכג טבת, תשפא07/01/2021

רופאים רבים אשר רוצים לדעת כיצד להתחיל או להמשיך בתוכנית הטיפול של מטופליהם, שולחים אותם לבצע בדיקות אולטרסאונד

תגיות:
צילום: depositphotos

מדובר על בדיקות אטרקטיביות ואיכותיות, בזכות העובדה שהן מספקות תוצאה חדה וברורה, מה קורה בתוך גוף האדם, במערכות הפנימיות, זאת מבלי שיצטרכו לעבור פעולה פולשנית, ומעבר לזה, זו גם לא בדיקה שחושפת את המטופל לקרינה. לכן גם אפשר לבצע אותה על ילדים, קשישים, וכן על נשים בהריון.

בדיקות אולטרסאונד יכולות להתבצע בחלקים שונים של הגוף, והן מאפשרות לרופא לראות בצורה ברורה מה המצב של המטופל או המטופלת, באזור או בנקודה הספציפית בה הוא רוצה לטפל בהם.

בדיקה זו נפוצה מאוד, למשל, בקרב נשים לפני ובזמן הריון, כמו כן, היא נפוצה בקרב גברים ונשים שקיים

חשש שחלו בסרטן או במחלות קשות אחרות.

בישראל, יש אפשרות לבצע בדיקת אולטרסאונד בשני מסלולים, המסלול שחלק גדול מהאנשים בוחרים בו והוא דרך קופת חולים ויש את המסלול הפרטי, כלומר, לפנות אל חברת אולטרסאונד פרטית שתסדר את כל מה שקשור לנושא של הבדיקה ותבצע אותו. כאשר בוחנים את העלויות, מגלים את ההבדל העצום בין השניים ומדוע משתלם לעבור את הבדיקה במסלול הפרטי ולא דרך קופת חולים.

הרבה מאוד אנשים נוטים לחשוב שהעלויות של בדיקת אולטרסאונד דרך קופת חולים הן נמוכות לאין שיעור מהשוק הפרטי. זה לא מדויק, מאחר ורבים המקרים שהקופה לא מוכנה לממן את השירות, קרי את הבדיקה, ואז נטל התשלום נופל על המטופל, דבר שיכול להיות מאוד משמעותי ולגבות ממנו עלויות כבדות. לכן חשוב לדעת, כמה משלמים עבור הבדיקה דרך קופת חולים וכמה היא תעלה לנו דרך גורם פרטי.

כמה תעלה לנו בדיקה דרך קופת חולים וכמה באופן פרטי?

בעיקרון, כאמור, אנחנו יכולים לבצע את הבדיקה דרך קופת חולים, העניין הוא שייתכן מאוד שאנחנו נידרש לשלם עבור הבדיקה מחיר מלא, דבר שיכול לעלות אלפי שקלים. מה עוד שאנחנו לא נוכל לקבל תור לבדיקה בהקדם ובמקרה כזה, נידרש לחכות שבועות ארוכים עד אשר יימצא עבורנו תור פנוי. זה כמובן יכול לפגוע בהליך הבדיקה.

לעומת זאת, אם אנחנו בוחרים לעשות בדיקת אולטרסאונד פרטית, כלומר, דרך שימוש בפוליסות בריאות פרטיות שנמצאות ברשותנו, אז נוכל לחסוך את העלויות וליהנות מבדיקה שמתבצעת בעלות של עשרות שקלים בלבד. במקרה של בדיקה באופן פרטי, נוכל גם ליהנות מזמינות לתור בהקדם. בדרך כלל מדובר על תור שניתן תוך 12 עד 72 שעות.

כאשר אנחנו בוחרים במסלול של בדיקת אולטרסאונד באופן פרטי, עלינו לקחת בחשבון לא רק את החיסכון שנוצר בעלויות הבדיקה עצמה אלא מעבר לכך. ראשית, מעצם זה שאנחנו מקבלים תור מוקדם יותר, ייתכן מאוד שאנחנו גם נשפר את הסיכוי שלנו לקבל תוכנית טיפול הרבה יותר רלוונטית עבורנו, מבלי שהמצב יחמיר.

שנית, אנחנו גם יכולים לחסוך עלויות נוספות, נלווית לתהליך. בפרט אם מקבלים הזמנה לתור במרכז רפואי או בית חולים שנמצא קרוב לביתנו ולא במקום מרוחק (דבר שקורה לא פעם כאשר מזמינים תור דרך קופת חולים). מאחר ואנחנו מזמינים את התור דרך חברה פרטית, אז היא גם מבצעת עבורנו את כל התהליך המקדים, דבר שיכול לחסוך לנו גם זמן וגם כסף.

כאמור, בשביל לשלם סכום סביר של עשרות או מאות שקלים, עלינו לבצע פעולה פשוטה, להשתמש בפוליסת הביטוח שעומדת לרשותנו, לפנות אל גורם פרטי דרכו אפשר להזמין תורים לבדיקות אולטרסאונד, לקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא עבורנו ולהזמין את התור.

להבדיל משירותי קופת חולים, כאן מעצם העובדה שאנחנו לקוחות ומשלמים על השירות, אז יש לנו הרבה יותר יכולת להתמקח, להתדיין ובסופו של דבר לקבל את מה שאנחנו באמת צריכים ומצפים.

לסיכום, כפי שאנחנו יכולים לראות, אם אנחנו מחליטים לבצע את הבדיקה באופן פרטי, אזי שיש לנו הרבה יותר אפשרויות, אנחנו יכולים ליהנות ממחירים הרבה יותר נמוכים, וליהנות בסופו של דבר משירות אטרקטיבי, מהיר ויסודי. כך נוכל גם להרוויח בדיקה ברמה גבוהה, גם לבצע אותה בהקדם בלי להמתין זמן רב לתור, ובסופו של דבר, נשלם עליה מחיר פעוט באופן יחסי, ולא נידרש להוצאות גבוהות.

המאמר באדיבות אריאל בריל קידום אתרים בגוגל

הוסף תגובה
צילום: depositphotos
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה